2013. március 23., szombat

Mókamunka

 Lassan vége a márciusnak. Örülök, mert több meskás eladásról, sikeres KreDenc-es piacolásról, számos megrendelésről tudok beszámolni. Csupa cicást, macskást, miaú-st kértek tőlem ebben a hónapban. Készült itt helló kittys póló, macska gombos ökOrigami szatyor, kecses cicás lóti-futi tatyó, helló kittys apró retikül és egy igazi ölelgetni való textil macsek is.
  Az igazi ölelgetni való textil macsek elkészítése különleges munka volt számomra a tervezéstől az utolsó öltésig. Alapos tervezés, méretezés után készült el a szabásminta. Csuda jó játék volt megtervezni a cicapofácskát, a névfeliratot, zsonglőrködhettem a színekkel, formákkal. A cicaarc felvarrása után már a bajszát mozgatva hunyorított rám, amint életre töltöttem már a halk dorombolását is hallottam. Vidám búsan és izgalommal adtam át kedves megrendelőmnek, aki izgatottan várta az ajándékozás pillanatát.
  Aztán a napokban jött egy kedves levél egy "minden sora simogató" blogbejegyzéssel
Micsoda mókamunka az enyém! Csináltam egy gyermek-nagy, nyúzható, szerethető, ölelhető játszópajtit, töltöttem bele valamit, ami megnőtt és jutott belőle mindenkinek, aki látta hogyan találnak egymásra, Ágoston és cicamica. Köszönöm, hogy jutott nekem is, remélem lesz még lehetőségem sokáig és még többet, egyre többet "mókamunkázni"!

Meghúzhatom a bajszod?
Az újdonsült barátok
Még nálunk, olvasgatás után megpihenve...
... és elmélkedve.
Mókamunka! Mondnom én!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése