2012. március 21., szerda

Ébresztő, egy inspiráló ismeretlen ismerős és az Életvarázs

Kedves hűséges olvasóim! Emlékeztek erre a rovatra? Próbálok újra életet lehelni belé. Meg magamba, már majdnem két hete nem jelentkeztem, mert megbetegedtem, legyengültem, elvesztettem valamit. Most itt vagyok egy új ismeretlen ismerőssel, meg az eséllyel, hogy újra felfedezem azt a valamit.
Az Életvarázsról is meséltem már, az a facebook oldal, ahol beteg gyermekeken és családjain próbálunk segíteni. Kézművesek által felajánlott termékekre lehet licitálni. Az árverésből befolyt összeget ajánljuk fel a gyermekek gyógyulására, életminőségük javítására.
Legújabb inspiráló ismeretlen ismerősöm is az Életvarázson ismertem meg, gyönyörű ékszereket készít. Nem is tudtam ellenállni az általa készített díszek csábításának. Egy lila pöttyös neszit rendelt tőlem, amiért cserébe, kértem álmodja medálba a logóállatkámat, a szitakötőt.




 Itt az ékes bizonyíték, hogy a kispatak ékszerek, azaz Vásárhelyi Réka ékszerei kecsesek, színesek, és nagyon vidámak. Ha rájuk nézel huss a rosszkedvednek.
Itt érdemes még nézelődni:  http://www.facebook.com/kispatak

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése